Naujienos

„Lietkabelio“ direktorius sunerimęs: uždraudus alkoholio reklamą, klubai netektų daug paramos

2017 05 11

Sporto klubai gyvena ne pačiomis geriausiomis nuotaikomis. Vadžios planai drausti alkoholio reklamą palies ir juos, mat tarp rėmėjų jie turi gėrimų gamintojų, su kuriais buvo susiformavusios ilgametės rėmimo tradicijos.

Kalbinti klubų vadovai pripažįsta – regione rasti privačių rėmėjų, kurie sutiktų prisidėti prie klubų veiklos, ir taip sudėtinga, todėl dirbtinis jų retinimas virs galvos skausmu prieš naujojo sezono startą.

Ilgą laiką sunkiai vertęsis Panevėžio krepšinio klubas pastaruoju metu tiesiog sužydėjo. Susigrąžinę istorinį pavadinimą „Lietkabelis“, pritraukę ne vieną ne tik Lietuvos, bet ir Europos mastu žinomą krepšininką, tokius kaip Darjušas ir Kšištofas Lavrinovičiai, Mindaugas Lukauskis, šiemet klubas nužingsniavo iki seniai nematytų aukštumų – Lietuvos krepšinio lygos pusfinalio.

Prie tokio klubo atgimimo daugiausiai prisidėjo entuziastinga ir sustyguota klubo vadyba. Klubo vadovas Mantas Ignatavičius sako, kad veikti leidžia tvirtas finansinis pagrindas po kojomis.

„Jei komanda turi geresnių žaidėjų, tai suteikia ir daugiau vilčių dėl aukštesnių rezultatų, o kiekvienas geras specialistas turi savo kainą. Jei norime rezultatų kitą dieną, turime gauti patyrusius žaidėjus. Nors teko susidurti su daug didesnį biudžetą turinčiomis komandomis, su kuriomis kovėmės kaip lygūs su lygiais, visgi, pasiekti tam tikrą lygį pinigai tikrai padeda“, – sako M.Ignatavičius.

Jis atskleidžia, kad klubo biudžetas peržengia 700 tūkst. eurų, iš kurių ketvirtadalį sudaro savivaldybės parama, o likę pinigai yra pritraukti iš privačių rėmėjų. M.Ignatavičius pripažįsta – nors privačių rėmėjų dalis atrodo nemaža, tačiau rasti remiančių klubą nėra lengva.

„Ketvirtadalį mūsų biudžeto sudaro savivaldybės parama, likusi dalis – privačių rėmėjų lėšos. Nors privačių įmonių dalis atrodo ir nemaža, tarp jų yra įvairiuose sektoriuose dirbančių bendrovių, tačiau juos sudėtinga prisišaukti – visi skaičiuoja ir vertina, kokią naudą gaus remdami“, – sako „Lietkabelio“ vadovas.

Todėl ypač vertinamos ilgametės bendradarbiavimo tradicijos su rėmėjais. M.Ignatavičius nurodo, kad viena tokių sėkmingos bendradarbiavimo pavyzdžių – šalies krepšinio klubų ir aludarių. Skaičiuojama, kad bendra aludarių parama krepšiniui gali sudaryti iki 2 mln. eurų. „Lietkabelis“ čia – ne išimtis. Tarp jo rėmėjų yra viena didžiausių regiono įmonių „Kalnapilio–Tauro“ grupė, prisidedanti prie stabilios klubo veiklos.

„Aludariai šalies mastu nemažai prisideda tiek prie Lietuvos krepšinio lygos, tiek prie klubų rėmimo. Kadangi didieji aludariai yra įsikūrę regionuose, tai susiformavo rėmimo tradicija, kuomet gėrimų gamintojai remia gimtųjų miestų komandas, vyksta bendradarbiavimas. Mes irgi norime, kad tarp mūsų rėmėjų išliktų mūsų krašto įmonės – „Kalnapilio–Tauro grupė“ viena tokių. Deja, alkoholio reklamos uždraudimas gali užbaigti šį istorinį bendradarbiavimą tarp klubų ir aludarių“, – sako M.Ignatavičius.

Todėl M.Ignatavičiaus vadovaujamas klubas prisidėjo prie sporto bendruomenės kreipimosi į šalies valdžia, kuriame nepritariama alkoholinių gėrimų reklamos draudimui.

„Reikėtų suprasti sporto realijas. Kiekvienais metais privačių įmonių parama kinta – vienais metais vienos remia daugiau, kitais – kitos, tačiau uždraudus alkoholio reklamą, sporto klubai netektų viso sektoriaus paramos, o juos pakeisti nebūtų kuo – suinteresuotų teikti paramą skaičius yra ribotas. Po reklamos draudimo jų skaičius dar labiau sumažėtų“, – kreipimosi pasirašymo motyvus dėsto „Lietkabelio“ vadovas.

2021-2022: